مقالات

راه های زنده نگه داشتن عشق در زندگی

زنده نگه داشتن عشق - تندیس

همه ما می دانیم که زنده نگه داشتن اشتیاق، علاقه، و جاذبه جنسی از ضروریات هر رابطه بلند مدتی به شمار می رود و همچنین واقف به این مسئله هم هستیم که توانایی انجام چنین کاری آنقدرها هم که فکرش را می توان کرد، آسان نیست. هر رابطه ای خوبی ها و بدی های مخصوص به خود را دارد، اما تکنیک هایی وجود دارد که با تکیه بر آنها به راحتی می توانید شعله های عشق و علاقه را همواره در میان خود زنده نگه دارید. ما در این مقاله از تندیس قصد داریم تا به شما راه هایی را برای زنده نگه داشتن عشق در زندگی ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

عشق ورزیدن اولویت شما باشد

باید اولویت اول زندگی مشترک خود را نگه داری و عشق ورزیدن از همسر و خودتان قرار دهید. به این شکل همیشه زمان هایی برای در کنار هم بودن و استفاده مفید از زمان برای نشان دادن عشق به همسر خود را پیدا خواهید کرد. وقتی ابتدا به اولویت عشق ورزیدن به همسر خود در زندگی روزانه فکر کنید کارهای دیگر خود را حول این موضوع در نظر خواهید گرفت و به این شکل زنده نگه داشتن عشق بعد از ازدواج کار دشواری برای شما نخواهد بود.

برای زنده نگه داشتن عشق قدردان باشید

هر بار که حس قدرشناسی و مثبت اندیشی در زندگی شما بیشتر می شود، بیشتر احساس خوشبختی خواهید کرد. هر گاه احساس کردید زندگیتان سرد شده است، خوبی های همسرتان را روی کاغذی بنویسید. تمام زوجین روزهای تلخ و شیرین داشته اند. پستی و بلندی های زندگی مشترک را بپذیرید و در این روزها با به یاد آوردن نقاط قوت همسرتان به زندگی دلگرم شوید.

زنده نگه داشتن عشق - تندیس

با هم قرارهای عاشقانه بگذارید

یادتان هست اوایل آشنایی با بهانه و بی بهانه برای دیدن هم بی تاب می شدید و قرار ملاقات های عاشقانه در رستوران، پارک، کافی شاپ، سینما و… می گذاشتید؟ یادتان باشد این قرار و مدارها فقط برای عاشق های تازه کار نیست؛ این کار ساده می تواند برای عشاق قدیمی هم جادو کند. برنامه های «دوتایی» را در برنامه زندگی تان بگذارید؛ دو تایی سینما، کنسرت و رستوران بروید یا با هم برای ورزش به پارک بروید. این قرارها می تواند بیش از چند ساعت طول بکشد؛ یک روز، یک هفته یا حتی بیشتر!

در هر فرصتی رابطه خود را جشن بگیرید

بسیاری از افراد با روز عشق مخالف هستند، اما چنین روزی در واقع تنها فرصتی برای زنده نگه داشتن عشق در زندگی مشترک است. اگر این کار را در زمان نامزدی انجام می دادید، حالا هم ادامه دهید. اگر تا به حال روز عشق را جشن نگرفته اید، همین امسال شروع کنید. اگر از روز عشق خوشتان نمی آید، روز دیگری را برای بودن در کنار همسرتان و ابراز عشق به او تعیین کنید. این روز باید روزی به غیر از قرار ملاقات های هفتگی باشد.

تجربه های مشترک داشته باشید

عشق در داشتن تجربه های مشترک نهفته است. بیشتر زوجین عاشق علاقه های مشترکی دارند و در فعالیت های مشترکی شرکت می کنند. تجربه آشپزی یک غذای جدید با یکدیگر، ورزش کردن در کنار هم، یاد گرفتن یک مهارت جدید یا تماشای یک سریال تلویزیونی در آغوش هم از راه های زنده نگه داشتن عشق در زندگی مشترک است.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *