مقالات

چه رفتارهایی باعث سردی زندگی زناشویی می شود؟

عدم توجه زن و شوهر در زندگی زناشویی - تندیس

زندگی زناشویی در ابتدا برای زوجین اغلب لذت‌بخش و شیرین است، ولی ممکن است در برخی از این روابط، با شروع رفتارهای اشتباه و بی توجهی‌های زن و شوهر نسبت به یکدیگر روابط آن‌ها به سردی و خشکی نزدیک شود. مطمئنا اگر زن و شوهر برای این رفتارها و رابطه سردشان کاری انجام ندهند روز به روز بدتر خواهد شد. دلایلی که می‌‌تواند یک زندگی زناشویی را به سردی و متلاشی شدن سوق دهد زیاد است، در ادامه این مقاله از تندیس به چند دلیل آن اشاره می‌کنیم.

دلایل سردی زندگی زناشویی

محبت نکردن 

به همان اندازه که با هم بودن بیش از حد مضر است، عدم توجه در یک رابطه نیز مضر می باشد. روابط می تواند بعد از مدتی سقوط کند، اما مهم است که جادو را ادامه دهیم. همچنان همدیگر را به آرامی لمس کنید، در حالی که خانه را ترک می کنید، همدیگر را ببوسید و در طول روز پیام های مهربانانه ارسال کنید.
هیچ عارضه ای نشانه ای از این نیست که همه چیز از هم جدا شده و خراب شده است .اگر میخواهید رابطه تان را دوباره برقرار کنید، باید ابتکار عمل را شروع کنید.هر چه بیشتر به چیزهای دیگر برسید، سخت تر خواهد بود که آتش را دوباره احیا کنید. بغل کردن، دست دادن، نوازش، راه های ساده ای برای خواندن دوباره عشقی است که یک بار به اشتراک گذاشته بودید.

ترک بیش از اندازه همسر

بی‌شک یکی از سریع‌ترین موارد که باعث نابودی روابط بین زن و شوهر می‌شود ترک بیش از اندازه همسر است. این بدان معنی است که زن و یا شوهر زمان بسیار زیادی از شبانه روز را مشغول انجام کار شخصی و یا کارهای محول شده به خود، هستند.

سردی زندگی زناشویی - تندیس

از این رو کمتر در کنار همسر خود می‌مانند. یکی دیگر از رفتار‌هایی که باعث سردی ارتباط بین زن و شوهر می‌شود، این است که وقتی از سر کار برمی گردند؛ به جای اینکه با همسر خود صحبت کنند، سرشان را با تلویزیون و یا گوشی و یا حتی بازی‌های کامپیوتری گرم می‌کنند. این گونه رفتار‌ها می‌تواند، زنگ خطری باشد که به ویژه زوج‌های جوان باید به آن توجه داشته باشند.

غر زدن های مکرر

معمولاً در غر زدن‌ها، فرد به صورت مکرر درخواست خود را تکرار می‌کند و فرد مقابل نیز به صورت مکرر به درخواست او بی توجهی می‌کند و این در رابطه بسیار خطرناک و موجب نابودی یک رابطه است، بهترین برخورد در مقابل این رفتار این است که شریک زندگی خود را آگاه کنیم که درخواست او را شنیده‌اید و آن را برطرف خواهید کرد و در این صورت می‌توانید این رفتار و غر زدن‌ها را مابین خود حل کنید.

عدم صداقت در رابطه زناشویی

راستگویی در یک رابطه به اندازه‌ای با اهمیت است که به رابطه‌ای که صداقت زوجین در آن از بین رفته باشد رابطه‌ی در حال مرگ می‌‎گویند، عدم صداقت عدم اعتماد را به دنبال دارد و در رابطه‌ای که اعتماد طرفین نسبت به هم از بین رفته باشد در صورتی که زوجین برای بهبود روابط و اعتماد مابین خود کاری انجام ندهند یقیناً روابطشان رو به سردی و تباهی خواهد رفت.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *